środa, 26 listopada 2014

Czekoladowe ciacha z bakaliami

Ciastka powstały zainspirowane wypiekiem, który pożarłam u koleżanki ;). Ostrzegam, że wszystko wrzucałam na oko, więc gdyby ciasto wyszło za... jakieś, to dodajcie więcej czegoś o przeciwnych właściwościach :D

Przepis na czekoladowe ciacha z bakaliami
Składniki:
  • 2 szklanki mąki pełnoziarnistej
  • 1/4 szklanki cukru
  • kostka margaryny (nie miałam masła)
  • trzy łyżki kakao (były mooocno kakaowe)
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • szklanka rodzynek
  • szklanka migdałów (albo innych orzechów, najlepiej pokrojonych, ale nie za drobno)
  • duży banan (pokrojony w kostkę)
  • czekolada (ja nie dałam, bo nie zdążyła stężeć, a miałam na ciacha wielką ochotę)
Przygotowanie:
Wszystkie składniki wymieszać (margarynę można rozpuścić, czekoladę pokroić na małe kawałki). Uformować płaskie krążki. Piec ok 15 minut w 180° (czy też Wam się zdarzyło, że zrobiliście ciasto, nagrzaliście piekarnik i dopiero zauważyliście, że nie macie papieru do pieczenia :P). Minusem tych ciastek jest z całą pewnością to, że nie widać, kiedy się zarumienią :).
Zanim wystygną, są mięciutkie.
Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz