czwartek, 1 stycznia 2015

Fanfiki!

Nowy rok postanowiłam zacząć fanfikowo ;) Opowiadanek mam sporo (24), a poza tym planuję regularnie wrzucać również... audiobooki, a może nawet jakieś ilustracje...? Do moich fanfików mam ogromny sentyment, bo to dzięki nim zaczęłam pisać :) A ponieważ jestem fanką Władcy Pierścieni, fanfiki są właśnie na ten temat :)
Mam nadzieję, że wszyscy wchodzący na bloga spróbują je przeczytać... W tym celu, a także dlatego, że będę je wrzucać nie w kolejności, w której je pisałam, tylko w kolejności, w jakiej mogłyby się wydarzyć w Śródziemiu, postanowiłam przygotować krótki wstęp - z opisami postaci, które występują w historiach. Część z nich "ukradłam" z twórczości Tolkiena, część jest wymyślona przeze mnie. 
Mam nadzieję, że nikt nie czuje się zanudzony na śmierć :)
Dodam jeszcze, że większość opowiadań wyklucza się nawzajem i razem tworzy raczej chaotyczną całość, ale doskonale widać w nich wszystko, co kocham w pisaniu: nierealnie dramatyczne sceny, doprowadzanie bohaterów do obłędu i wyżywanie się na tych, którzy mnie denerwują ;P Ale jeżeli tak jest, to raczej ze względu na film, a nie na książkę...
Ok, ok, skończyłam. Jeszcze tylko wszystkich przedstawię. 
Podaję linki do dłuższych opisów...
Postaci wymyślone przeze mnie:

Maiwë - elfka, mieszkanka Mrocznej Puszczy, ukochana Legolasa, zmarła młodo postrzelona przez orka zatrutą strzałą
Aiwë - starsza siostra Morfin i bliźniaczka Maiwë, żona Elladana, matka małej Maiwë.
Morfin - najmłodsza siostra Maiwë i Aiwë, opiekunka Mîrmor, przybrana matka Etchela Lómë.
Mîrmor - czarna wiewiórka Morfin.
Meneär - matka Tauriel.
Etchel - mieszkanka Rohanu, matka Etchela Lómë. Zmarła w Mrocznej Puszczy od strzały orka, rodząc syna, którego nie zdążyła zobaczyć przed śmiercią.
Irmida - mieszkanka Rohanu, przyjaciółka Etchel, żona Éomera, matka małej Irmidy, zmarła przy porodzie.
Etchel Lómë - syn Etchel, wychowany w Mrocznej Puszczy przez Aiwë.
Mała Maiwë - córka Aiwë i Elladana, ostatnie elfie dziecko.
Postaci z książki (lub filmu):
Legolas - Syn Thranduila, książę Mrocznej Puszczy. Jako członek Drużyny Pierścienia wziął udział w wyprawie Froda do Mordoru. Przyjaciel krasnoluda Gimlego. Znakomity łucznik.
Thranduil- ojciec Legolasa, król Mrocznej Puszczy.
Tauriel- postać występująca tylko w filmie "Hobbit", elfka, dowódca straży w Mrocznej Puszczy. 
Arwena- Córka Elronda z Rivendell, elfka, żona Aragorna (zrzekła się dla niego nieśmiertelności)
Elrondo- Mistrz elficki, w zasadzie półelf (w przeciwieństwie do swojego brata wybrał, że chce należeć do rasy elfów), mędrzec, posiadał dar uzdrawiania itd. No fajny ogólnie. Ojciec Elladana, Elrohira i Arweny.
Elladan i Elrohir- Synowie Elronda, mieszkali w Rivendell, ale często jeździli na wojny.
Gimli- krasnolud, "Przyjaciel elfów", członek Drużyny Pierścienia, przyjaciel Legolasa, razem z nim popłynął do Nieśmiertelnych Krain Elfów
Aragorn- Strażnik, Obieżyświat, król Gondoru, Dúnedain, członek Drużyny Pierścienia, mąż Arweny
Éowina- siostrzenica króla Rohanu, żona Faramira, siostra Éomera.
Éomer- siostrzeniec króla Rohanu, brat Éowiny.
Faramir- syn Namiestnika Gondoru, mąż Éowiny.


To tyle, zaglądajcie jak najczęściej, mam nadzieję, że pierwszy fanfik z audiobookiem uda mi się wstawić juz jutro :)
Wszystkiego najlepszego w 2015 roku!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz