czwartek, 16 kwietnia 2015

Zapiekanka Sprzątająca

No bo tak jak w tytule, są takie dni, kiedy zrobienie obiadu = opróżnienie lodówki.
Wyobraźcie sobie... mnie. Wchodzę do domu i widzę tylko puszkę kukurydzy i drugą puszkę pomidorów!
Łaaaa, panika!
Potem z obłędem w oczach zaczynam grzebać w szafkach i dogrzebuję się do paczki makaronu.
Ufff...
Ale co dalej...?
Ano dalej szczęśliwie natrafiłam na mały słoik koncentratu pomidorowego i poszło już gładko.
W lodówce szczerzyła się do mnie sflaczała czerwona papryka i pół gumowatego pora.
Oliwki wyglądały nieco lepiej, a ser - no sera to rzadko u mnie nie ma.
I tak powstała jedyna, niepowtarzalna:
Zapiekanka
Składniki
  • paczka pełnoziarnistego makaronu (bezglutenowo np. kukurydziany)
  • puszka pomidorów
  • mały koncentrat pomidorowy (no chyba że macie dwie puszki pomidorów...)
  • pół zwiędłego pora (może być również świeży)
  • mała czerwona i sflaczała papryka (patrz nawias wyżej)
  • puszka kukurydzy
  • oliwki czarne (przekrojone na pół)
  • ser żółty (nieweganie)
Sposób przygotowania
Taki, jak w przypadku 90% moich przepisów. Wymieszać, wpakować do czegoś, co się nie spali w piekarniku i upiec. 
UWAGA! Przed upieczeniem, a nawet zmieszaniem, dobrze jest ugotować makaron ;)
Ja osobiście lubię jak mi chrupią warzywka, więc przytrzymałam jakieś 30 minut, jeżeli wolicie takie sflaczałe na amen, to pieczcie nieco dłużej.
Aha! Zapomniałam przyprawić, ale jak chcecie, to dorzućcie coś miłego.
Smacznego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz