poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Imiona

Uwaga!
Wiem, że jestem wstrętną, niedotrzymującą obietnic niesystematyczną osobą (na facebooku obiecałam coś wegańskiego), ale naprawdę znalazłam się w potrzasku. Potrzebuję pomocy w postaci imion i nazwy miasta.
Im bardziej od czapy tym lepsze!
Po co mi?
Otóż potrzebuję ich do następnego opowiadania!
Szczegóły pod spodem.
1. Imię żeńskie dla głównej bohaterki, dziewczyny pewnej siebie, inteligentnej, trzeźwo myślącej i ogólnie twardo stąpającej po ziemi, która wplątuje się w międzygatunkowy romans i międzyświatową aferę ;)
2. Imię żeńskie dla prawie głównego bohatera. Powinno wystarczyć, jak powiem, że jest zielony.
3. Imiona żeńskie dla zielonych bliźniaczek - całkowitych przeciwieństw. Jedna nienawidzi głównej bohaterki, druga stoi za nią murem.
4. Kilku imion roboczych, utrzymanych w tym samym stylu.
5. Nazwy miasta, w którym mogą mieszkać normalni ludzie i zielone istoty, w którym rządzi woda i w którym wszystko jest możliwe.
Wiem, że piszę bardzo ogólnikowo, ale macie szansę uczynić moje opowiadanie lepszym... (dla tych, co uważają moje prace za niegodne czytania). W ogóle je uczynić... (dla tych bardziej otwartych).
Proooooszę!
Przyjmę każdy pomysł, sugestię, podpowiedź, cokolwiek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz