poniedziałek, 9 listopada 2015

Piosenka Sally

Sally's Song/Piosenka Sally

I sense there's something                 Wyczuwam w zimnym
In the wind                                      Wietrze coś
That feels like tragedy's                    Co mi tragedią
At hand                                            Zdaje się
And though I'd like                           I choćbym chciała
To stand by him                                Przy nim być
Can't shake this feeling                      Nie mogę przestać
that I have                                        Myśleć, że
The worst is just                               Najgorsze tuż
Around the bend                              Przed nami jest

And does he notice                           I czy on widzi
My feelings for him?                          Moje uczucia?
And will he see                                 I czy on wie,
How much he means to me?             Kim dla mnie staje się?
I think it's not to be                           Obawiam się, że nie

What will become                             Co stanie
Of my dear friend?                            Z przyjacielem się?
Where will his actions                       Gdzie jego czyny
Lead us then?                                   Wiodą nas?
Although I'd like to                           Choć w jego świecie
Join the crowd                                  Pragnę żyć
In their enthusiastic cloud                  I choć próbuję, jak się da
Try as I may,                                    To tylko jest
It doesn't last                                   Stracony czas

And will we ever                              Lecz może kiedyś
End up together?                              Będziemy razem?
No, I think not,                                 Myślę, że nie
It's never to become                          Że to nie stanie się
For I am not the one                          Bo on nie kocha mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz