poniedziałek, 9 listopada 2015

It will be me

It will be me/ To będę ja

If you hear a voice                       Gdy znany Ci głos
In the middle of the night              Nocą cicho wezwie cię
Saying it'll be alright                     By powiedzieć "nie martw się"
It will be me...                             To będę ja.

If you feel a hand                         I gdy czuła dłoń
Guiding you alone                        Wskaże drogę ci
When the path seems wrong        Gdy zabraknie sił
It will be me...                              To będę ja

There is no mountain                   Mogę dla ciebie
That I can't climb                        Zdobyć sto gór
For you I'd swim through            Mogę dla ciebie
The rivers of time                        Przez czasu gnać nurt
As you go your way                   Gdy już się skończy
And I go mine                            Nasz wspólny szlak
A light will shine                         Zobaczysz blask
And it will be me...                     I to będę ja

If there is a key                          Jeżeli jest klucz
That goes to your heart              Do serca twego drzwi
A special part                            Do miejsc drogich ci
It will be me...                            To daj go mi

If you need a friend                   Gdy przyjaciela brak
Call out to the wind                   I gdy brak ci mnie
To hold you again                     Krzyknij tylko w wiatr
It will be me...                          Odnajdę cię

Oh how the world                    By bez miłości
Seems so unfair                        Kazać nam żyć
Creating a love                         Niesprawiedliwy
That cannot be shared              Nasz świat musi być
As you go your way                 Gdy już się skończy
And I go mine                          Nasz wspólny szlak
A light will shine                       Rozbłyśnie świat
And it will be me                      I to będę ja


Past the ever after                   Gdzieś po wieczności
There's a place for two           Miejsce dla nas jest
In your tears of laughter          We łzach ani w śmiechu
I'll be there for you                 Nie opuszczę cię

In the sun and the Moon         I w nocy i w dzień
In the land and see                 Gdziekolwiek życie rzuci cię
Look all around you               Rozejrzyj się
It will be me...                       To będę ja

There is no mountain               Mogę dla ciebie
That I can't climb                    Zdobyć sto gór
For you I'd swim through        Mogę dla ciebie
The rivers of time                    Przez czasu gnać nurt
As you go your way               Gdy już się skończy
And I go mine                        Nasz wspólny szlak
A light will shine                      Zobaczysz blask
And it will be me...                 I to będę ja
 
It will be me...                        To będę ja
It will be me...                        To będę ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz